מאי 15, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

סניף עזרא הועבר באישון לילה למורשת מנחם – וההורים זועמים

1 min read

לפני כשבוע, הועבר בחטף סניף עזרא בעיר, המונה כ-700 חניכים וחניכות, ממשכנו המוכר והאהוב ברחוב 'פרדס-רוזנבלום' אל מובלעת בתחומי ביה"ס היסודי 'מורשת-מנחם'.

הסיבה למעבר, ע"פ גורמים בעירייה, היא שסניף עזרא פעל על אדמה פרטית המיועדת לבנייה, הקרקע נמצאת בהליכים לקבלת היתרי בנייה.
אחד מבעלי הקרקע הוא מקורבו של ראש העירייה, מר יוסי ברודני.

הורי החניכים טוענים כי העירייה מפלה לרעה את סניף עזרא וחניכיו בשל היותם פחות 'קרובים לצלחת'.

בשבוע שחלף מעקירת הסניף ממקומו הצביעו חניכי הסניף ברגליהם ובשבת הגיעו לסניף כמחצית מהחניכים.

מעיריית גבעת שמואל בחרו שלא להגיב.

בקשת רכזת הסניף מתושבי העיר לתרום ריהוט לסניף

הורי מרבית החניכים הופתעו לגלות כי הסניף הועבר מקום. חלקם במעבר עצמו, וחלקם על ידי הבנת דבר מתוך דבר מהודעה שפרסמה רכזת הסניף בה ביקשה מתושבי הגבעה לתרום "ריהוט ואבזור" לבית המדרש, דבר שבעולם מתוקן היה יוצא מתקציב העירייה לתנועות הנוער.

במהירות נקבצו הורים רבים ופתחו קבוצת WhatsApp בה ניסו להבין את פשר העניין ולנסות למנוע את המעבר.
בעיני הורים רבים מדובר בגזר דין חד צדדי השולל מילדיהם את האפשרות ליהנות יחד עם חבריהם לסניף בשבתות, אחת האימהות כתבה:
"המיקום ממש לא סביר! ולא מאפשר לחצי מילדי גבעת שמואל להגיע!"
"שאלתי את יוסי ברודני למה עזרא עוברים מקום, הוא אמר לי שהשטח של עזרא ודג"ש מיועד לבנייה. וכששאלתי אותו מדוע עזרא עוברים כבר עכשיו ודג"ש לא – לא הייתה לו תשובה".

הורה אחר שיתף:
"יש התעלמות מאחריות העירייה. חשוב לציין שהמעבר לא היה ביוזמת עזרא אלא ביוזמת העירייה! על כן, האחריות לגבי המעבר, המבנה ומיקום הסניף הם של העירייה בלבד! שוחחנו לפני מס' חודשים עם ברודני כדי להבין למה הסניף עובר וכדי לוודא שלא נקופח מבחינת גודל המבנה וכדו'. אין ספק שיש אפליה לרעה של עזרא על ידי העירייה, דואגים קודם כל לסניף דג"ש – הם יקבלו מבנה, מרתף גדול ומרווח ולא בקראוונים! חשוב לדעת שבגבעת שמואל, תנועות הנוער כפופות למתנ"ס והמתנ"ס לעירייה, כך שהעירייה היא זו שמחליטה על תנועות הנוער. אם נצטרך תאורה או מקום אחר, זה לא בידיים של עזרא אלא בידי העירייה!".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *